За класифікацією автобусів, розробленою виробником автобусів – компанією Oghab (Республіка Іран), автобуси Oghab Maral 4212 належать до класу «стандарт». Для цього класу автобусів характерні висока функціональність, пасажиромісткість та комфорт пасажирів поряд із конкурентною ціною, високою надійністю та економічністю.

Водночас порівняно із запропонованими на ринку автобусів України моделями міжміських автобусів саме Oghab Maral 4212 можна без вагань зарахувати до більш високого сегменту модельного ряду, що вкотре підтверджує відповідальність компанії Oghab та серйозні вимоги до своєї продукції.

Основні переваги автобуса Oghab Maral 4212 полягають у тому, що він виготовлений на базі спеціального автобусного шасі від світового лідера автомобільної промисловості – компанії Scania. Враховую чи те, що Scania несе повну відповідальність та гарантійні зобов’язання на свою продукцію, автобуси Oghab проектуються і виготовляються за участю та під наглядом конструкторів компанії Scania.

Тому вони відповідають усім суворим європейським стандартам якості та безпеки як пасажирів, так і водія. Автобуси Oghab Maral 4212 виготовлені з використанням передових технологій та сучасного обладнання. Корпус автобуса створений за технологію Monocucie.  Перед початком виробництва всі деталі каркасу проходять попередню антикорозійну обробку, а після закінчення – всі елементи силового каркасу піддаються антикорозійній обробці повторно.

Люки багажних та сервісних відсіків цієї моделі виготовлені з алюмінію. Це забезпечує необхідну жорсткість і корозійну стійкість корпусу. Дах автобуса, передня та задня панелі виготовлені зі спеціального пластика.

Все це разом дає можливість отримати максимальний антикорозійний захист. Високоякісні фарбувальні матеріали разом із передовими технологіями фарбування гарантують високу якість і корозійну стійкість автобуса. Навіть після тривалого терміну експлуатації він не потребуватиме фінансових витрат для відновлення товарного вигляду.

Подвійне скло бокових вікон та спеціальний утеплювач обшивки автобуса забезпечують ефективну шумоізоляцію, термоізоляцію і, як результат, високий рівень комфорту пасажирів. Крім того, подвійне скло унеможливлює запотіваннята обледеніння вікон.

Загальна довжина автобуса становить 12 580 мм. Завдяки зручним паса жирським сидінням виробництва Esteban Kielі, ефективній системі опалювання і кондиціювання Konvekta поїздка для всіх 44 пасажирів стане максимально комфортною порівняно з іншими автобусами цього класу.

Можливим є варіант салону з трьома рядами сидінь. У такій

комплектації максимальний комфорт буде забезпечено для 32 пасажирів.

Відмінна плавність руху автобуса досягається за рахунок пневматичних підвісок передньої та задньої осей. Додаткова опція регулювання дорожнього просвіту робить більш комфортним вхід та вихід пасажирів з автобуса.

Окрім цього, така опція допомагає водієві збільшити дорожній просвіт, а отже, зберегти автобус від пошкоджень під час руху дорогою з незадовільним дорожнім покриттям. Коли швидкість Oghab Maral 4212 збільшується понад 40 км/год, дорожній просвіт автоматично знижується до стандартного.

Для підвищення безпеки пасажирів у салоні автобуса встановлено протипожежну сигналізацію та механізм, що попереджує затискання пасажирів дверима.

До базової комплектації також входять машина для приготування кави та холодильник.

Безпеку руху Oghab Maral 4212 разом із АБС гарантують система управління гальмівними зусиллями на кожне колесо і система синхронізації та розподілу тяглових зусиль на тяглових колесах. Просторі багажні відсіки об’ємом 8 мзабезпечать потреби пасажирів при перевезеннях як в Україні, так і за кордоном.

Висока автономність руху автобуса створюється завдяки містким паливним бакам об’ємом 750 л.

Оскільки важливою складовою безпеки руху автобуса є комфортні умови роботи водія, створенню його робочого місця приділено значну увагу. Комфорт водієві забезпечує багатофункціональне сидіння на пневматичній підвісці.

Панорамне вітрове скло і великі зовнішні дзеркала з обігрівом та дистанційним регулюванням забезпечують водієві прекрасну оглядовість. Додатково в базовій комплектації передбачено камери заднього огляду. Всього в автобусі встановлено три камери. Дві з них розташовані в задній частині автобуса, одна – в салоні. Вона показує на моніторі водія середні двері.

При вмиканні задньої передачі автоматично вмикаються камери заднього огляду. Панель приладів зручна, інформативна та умовно розділена на функціональні зони. Інформаційний дисплей панелі приладів надає додаткову інформацію водієві про стан вузлів та агрегатів та попереджає про виникнення несправностей.

Додатковою перевагою Oghab Maral 4212 є коробка передач з автоматичним приводом переключання. Привід переключання розміщено під кермовим колесом. Тож для початку руху необхідно обрати передачу та натиснути на педаль акселератора. Конструкцією приводу передбачено також ручне перемикання передач. Для зручності педалі гальм та акселератора – підвісні.

Таке технічне рішення дає можливість водієві зосередитись на керуванні автобусом, а не на виборі потрібної передачі та своєчасному перемиканні. Окрім того, такий механізм перемикання передач не дозволяє двигуну працювати на підвищених обертах, що максимально збільшує ресурс двигуна, КПП і трансмісії та, водночас, надає можливість відчутно економитипаливо. Витрати палива Oghab Maral 4212 є одними з найнижчих у своєму сегменті.

Додатково в автобусі встановлена система оптикруїзу, завдяки якій водій легко підтримує потрібну швидкість та ефектив но керує гальмами. Так, при натисканні на педалі гальм спочатку вмикається газодинамічне гальмо, після цього – трансмісійне гальмоуповільнювач Retarder. І лише тоді, коли гальмівних зусиль недостатньо, вмикаються колісні гальма. В результаті цього ресурс гальмівних колодок барабанних гальм збільшується до 500 000 км.

Підтримувати динаміку руху транспортного потоку без зусиль допомагає економічний двигун потужністю 400 к.с. Враховуючи значну потребу автобуса в електроенергії, на двигуні встановлюються два генератори по 150 А кожний.

Модель Oghab Maral 4212 призначена для експлуатації на міжміських та міжнародних маршрутах із екіпажем, що складається з двох водіїв. Для повноцінного відпочину водія передбачено просторе спальне місце, із корисним об’ємом 2.1 м3.

Додатково спальне місце обладнане системами обігріву, кондиціювання, відеосистемою та зв’язком з водієм.

Високий рівень сервісу автобусів в Україні та своєчасну доставку запасних частин забезпечує дистриб’ютор ТОВ «АВТОРЕГІОН». Необхідну кваліфіковану допомогу при ремонті та обслугову ванні автобусів можуть надати всі авторизовані сервісні станції Scania. Для підтвердження відповідності екологічним стандартам Євро 5 Oghab Maral 4212 власник може також звернути до авторизованого сервісного центру Scania.

Згідно з класифікацією міжміських автобусів, прийнятою в Україні, Oghab Maral 4212 повністю відповідає вимогам чотирьох зірок.

Тож враховуючи наведене, можна з впевненістю сказати, що ця модель автобуса – одна з найкращих пропозицій в своєму класі на ринку автобусів України.