fbpx

+38 067 577 88 88

КРЕДИТ ТА ЛІЗИНГ КОМЕРЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

Існує багато можливостей фінансування придбання транспортного засобу (ТЗ). Найбільш поширені способи – придбати ТС за готівку, або оформити банківський кредит. Ще одна альтернативна можливість – це лізинг.

В цьому випадку ТЗ купує лізингова компанія та передає його в платне користування підприємству або приватній особі. Таким чином, лізинг можна порівняти з довгостроковою орендою. В кінці терміну дії договору лізингу право власності або повністю переходить до лізингоотримувача (фінансовий лізинг), або автомобіль просто повертається лізинговій компанії (оперативний лізинг).

Значними перевагами лізингу є те, що купуючи ТС Ви економите вільні кошти і кредитні лінії.

ЛІЗИНГ АБО КРЕДИТ?

З 1-го січня 2011 року за купівлі легкового автомобіля у фінансовий лізинг і кредит, 100% ПДВ від вартості авто можна відносити до податкового кредиту.

З 1-го квітня 2011 року для фінансового лізингу і кредиту метод прискореного зменшення залишкової вартості дозволяє юридичним особам за три роки амортизувати практично 100% вартості об’єкта лізингу. Цей метод може застосовуватися для легкових і вантажних автомобілів, що значно зменшує податкове навантаження.

ФІНАНСОВИЙ ЛІЗИНГ

Лізингоодержувачі не будуть нести додаткові витрати, пов’язані з нарахуванням ПДВ на відсотки / комісії в разі перевищення ліміту подвійної облікової ставки НБУ, – тобто умови оподаткування комісії при лізингу відтепер не відрізняються від умов оподаткування відсотків при кредиті.

ОПЕРАТИВНИЙ ЛІЗИНГ

Починаючи з 1-го січня 2011 року, оперативний лізинг стає значно дешевше, так як зникають витрати, пов’язані з подвійним оподаткуванням орендних платежів.

З 1-го квітня 2011 року 100% платежів по оперативному лізингу легкових автомобілів можна буде відносити на валові витрати, раніше така схема використовувалася тільки для вантажних і комерційних автомобілів, а для легкових можна було відшкодовувати 50%, – тому цей вид фінансування стає вигідним для юридичних осіб.

Товариство з обмеженою відповідальністю «РАДА ІНВЕСТ» – успішно працює з 2014 року.

ТОВ «РАДА ІНВЕСТ» має Довідку та
Ліцензію
Національної комісії що здійснює державне регулювання у сфері  фінансових послуг та є членом асоціації «Українського об’єднання лізингодавців».

Наша місія – надаючи фінансові ресурси українським підприємствам, ми прагнемо сприяти зростанню виробництва і розвитку національної економіки.

Наші клієнти – це підприємства і організації, що працюють в різних галузях промисловості і послуг, у всіх регіонах України.

ПРОПОНУЄМО ПОСЛУГИ

  • Фінансовий лізинг
  • Оперативний лізинг
  • Зворотній лізинг
  • Сублізинг

ПЕРЕВАГИ ТОВ “РАДА ІНВЕСТ”

  • Фінансування у гривні без прив’язки до валюти
  • Швидкий розгляд документів
  • Малий пакет документів необхідних для оцінки
  • Працюємо по всій Україні
  • Графік платежів розробляється індивідуально для кожного клієнта в залежності від особливостей ведення бізнесу

УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ

Строк фінансування

Від 1 до 3-х років (Сума фінансування – не менше 150 000 грн.)

Перший внесок

рівно** 30% вартості для нової / 40% вартості для вживаної техніки

Комісія

від 1,8% до 2% від вартості техніки (безпроцентна розстрочка, включено до щомісячних платежів)

Відсоткова ставка, річних

від 0,01%*

Валюта фінансування

українська гривня

Валюта платежу

українська гривня,

протягом дії договору лізингові платежі не змінюються і не залежать від коливання курсу валюти

Застава

немає

Нотаріальні витрати

немає

Комісія за розгляд документів та оформлення лізингових угод

відсутня

У графік платежів вже включені та рівномірно розподілені на весь строк всі обов’язкові платежі при купівлі техніки: реєстраційні номери та техпаспорт, страхування КАСКО (франшиза 0,5 по всім ризикам), ОСАГО (для автомобілів) на весь термін фінансування, встановлення GPS трекера.

*Наведена процентна ставка є орієнтовною при розрахунку 50% авансу на 12 місяців. Лізингова компанія залишає за собою право встановлювати для кожного Клієнта індивідуальні умови.

**Для того, щоб придбати будь-яку техніку, обладнання або автомобіль вам достатньо мати лише аванс у розмірі 30% від вартості обраної техніки і не гривнею більше, а ми в свою чергу всі витрати на реєстрацію, страховку, фінансування тощо візьмемо на себе.


ОСНОВНІ УМОВИ ДО ЛІЗІНГООТРИМУВАЧА:

  • досвід у своїй галуз
  • фінансова звітність мінімум за 1 рік, бажано за 3 роки
  • укладені договори на реалізацію продукції/послуг
  • позитивна кредитна історія
  • бездоганна ділова репутація

На думку наших партнерів, основними критеріями, що впливають на їх вибір на користь компанії «РАДА ІНВЕСТ», є оперативність прийняття рішень, прагнення розробити спільно з клієнтом оптимальну схему фінансування проекту, персональний підхід, конкурентоспроможні умови фінансування, лояльність по відношенню до клієнта і здатність максимально врахувати його побажання.

З порядком умов оформлення лізингової угоди та переліком необхідних документів можливо ознайомитися на сайті компанії rada-invest.com та за номером +38 067 565 72 17.

Довідка Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України ФЛ № 542 від 30.09.2014р.
Розпорядження про надання ліцензії Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, № 1404 від 27.04.2017р.

Компанія «ТЕКОМ-Лізинг» розпочала свою діяльність у травні 2005 року,  сьогодні в компанії сформована ефективна система управління бізнес-процесами, працює високопрофесійна команда спеціалістів у галузі фінансів та юриспруденції, є значний досвід організації й реалізації масштабних лізингових проектів.Компанія

«ТЕКОМ-Лізинг» має Довідку та
Ліцензію Національної комісії що здійснює державне регулювання у сфері  фінансових послуг та є членом асоціації «Українського об’єднання лізингодавців».

Спеціалістами «ТЕКОМ-Лізинг» розроблені фінансові продукти, що дозволяють задовільнити потребу придбання широкого спектру транспортних засобів, спеціальної техніки й обладнання, а також нерухомості. Передбачається комплексне фінансування проектів, у тому числі інфраструктурних, складання гнучких графіків погашення платежів з урахуванням специфіки бізнесу клієнта, застосування схем зворотнього та міжнародного лізингу. Фондування діяльності компанії здійснюється за рахунок коштів європейських та українських банків, що дозволяє формувати гнучку цінову політику.

Загальні умови лізингу:

Строк лізингу від 1 рока до 5-ти років*
Початковий внесок від 20% вартості об’єкту
Валюта фінансування українська гривня, євро*, дол. США*
Валюта платежів українська гривня
Графік платежів класичний, ануїтет, сезонний
Удорожчання об’єкту, в рік від 6%
Одноразова комісія 1% від суми фінансування

*В залежності від об’єкту та  розраховується індивідуально

Лізингові платежі включають:

  • компенсацію частини вартості об’єкту
  • реєстрацію об’єкту в державних органах
  • страхування об’єкту на весь період лізингу
  • комісію Лізингової компанії

 Переваги роботи з Лізинговою компанією для клієнта:

  •  можливість дострокової сплати лізингових платежів без додаткових комісій і штрафів;
  • як комплекс послуг лізинг звільняє Лізингоотримувача від підписання пакету документів (договорів застави, купівлі-продажу, страхування об’єкту), замінивши його одним договором фінансового лізингу;
  • «прозорість» лізингових платежів і відсутність прихованих комісій;
  • відсутня максимальна сума фінансування на одного клієнта;
  • можливість фінансування об’єктів, що виготовляються та/або імпортуються в Україну, під замовлення;
  • усі формальності, пов’язанні з придбанням об’єктів, бере на себя Лізингова компанія, що дозволяє клієнту концентрувати зусилля на основній діяльності;
  • відсутня необхідність додаткових застав, забезпеченням виступає предмет лізингу;
  • предмет лізингу не може бути об’єктом податкової застави;
  • на предмет лізингу не може бути звернено стягнення третіх осіб;
  • предмет лізингу обліковується на балансі Лізингоотримувача (при фінансовому лізингу), на його вартість нараховується амортизація, що зменшує податок на прибуток;
  • при передачі об’єкту в фінансовий лізинг сума ПДВ від повної вартості предмета лізингу відноситься до податкового кредиту Лізингоотримувача.

Як працює лізинг:

  1.  Клієнт звертається до Лізинговій компанії із запитом на надання фінансування. Лізингова компанія надає Клієнту попередні умови фінансування (лізингову пропозицію).
  2. Для отримання попереднього рішення щодо можливості фінансування Клієнт надає фінансові документи (звітність).
  3. Для остаточного рішення та оформлення угоди Клієнт надає юридичні документи.
  4. Лізингова компанія підписує договір лізингу з Клієнтом та договір купівлі-продажу з Постачальником.
  5. Предмет лізингу купується у Постачальника, після чого Лізингова компанія реєструє за необхідності об’єкт у відповідних органах, укладає договір страхування й передає готовий до експлуатації предмет лізингу Лізингоотримувачу.
  6. Після оплати всіх лізингових платежів право власності на об’єкт переходить Лізингоотримувачу.

    З порядком умов оформлення лізингової угоди та переліком необхідних документів можливо ознайомитися на сайті компанії oivanova@tekom-lease.com.ua та за телефонами +38 048 784 73 47,  +38 050 490 47 22.

    «ТЕКОМ-Лізинг» Довідка Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України ФЛ № 271 від 24.01.2006
    Розпорядження про надання ліцензії Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг № 1445 від 27.04.2017.

 

КОНТАКТИ

Адреса:

вул. Броварська, 2а,

7-й кілометр Боріспільська шосе

 

Відділ продажів:
+38 067 577 88 88

СТО:

+38 (063) 233-36-03

(На території гіпермаркету "FOZZY")

с. Проліски Київська обл ..

+38 (044) 233-36-03

autoregion@ukr.net

+38 (044) 592-40-80

+38 (044) 331-21-35

ЗАДАТИ ПИТАННЯ

4 + 10 =

Відправляючи повідомлення ви згодні з нашою політикою конфіденційності